tirsdag, januar 10, 2006

Hurra!

Det har skjedd en stor sensasjon! Jeg har faktisk greid å holde et av nyttårsforsettene mine.
Jeg har en relativt stor oppgave å levere på skolen, og gjett hva, jeg var ferdig i går, fem (!) dager før den skal leveres inn.. Jeg er riktig så stolt, og har faktisk nå tid til å gjøre andre ting som heller ikke skal leveres før om lenge, det er egentlig første gang så langt dette skoleåret at jeg utrolig nok ligger på forskudd... Herlig! Sånn ellers kan det jo nevnes at G12-gruppa mi (den jeg leder) nå starter opp igjen etter jul, og at vi har fått et nytt medlem. Amen! Av andre relativt store hendelser, så skal jeg overraskende nok tale på Puls.. Og ja det er en tale-tale, av typen snakke helt alene i 20 minutter.. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er pittelitt nervøs, men det skulle vel egentlig bare mangle. Så for alle intresserte er det bare å stille opp på Puls 20.januar, og for de som kjenner "Han der oppe" så mottas all forbønn med takk!
Og bare for å ta fram ennå et hurra-moment, så er det bare 17 dager igjen til Impuls. Jeg gleder meg enormt til Impuls i år, tror Gud har så utrolig mange velsignelser på lager for oss. Og ikke minst utfordringer; jeg har fått den store glede av å skulle være med og lede lovsang på to av møtene, og kjenner at det er en enorm utfordring på samme tid som jeg er enormt takknemlig for mulighetene jeg har fått.... Jeg bare kjenner på meg at resten av januar kommer til å bli utrolig bra.........

4 kommentarer:

Susanne sa...

Ja impuls!!!!!! Glede meg eg og:)Visste ikkje at du sko ver me å leda lovsang, stilig!

Stine sa...

Heia Andrea! Du e ei super jenta.. Eg kan jo sei at det ska veeeeeldig masse te for at eg levere ei oppgava før tiå. Desverre. Sånn e de!
Glede meg enormt øve å se du bli brukt av Gud, insperasjon, insperasjon! Glede meg te å se deg i mårå!

Nils sa...

Hei Andrea. Kult at det går bra for tiden. Bra innsats på øvingene. Nå er det bare å begynne å glede seg. Skal be for deg med tanke på talen din. Gleder meg til å høre....

Bless....

Anonym sa...

Best regards from NY! »