mandag, januar 16, 2006

Nye tider

Ja nå er det en stund siden jeg blogget sist, rett og slett av den grunn at jeg fikk det utrolig mye mer travelt enn jeg trodde jeg skulle. Nei ting blir ikke alltid som en hadde planlagt. Gikk på en aldri så liten smell i forrige uke da jeg ikke fikk tid til alt jeg ville og endte opp med å gå nesten uforberedt til to prøver. Heldigvis gikk begge deler faktisk nokså bra, og jeg er 100% overbevist om at det har sammenheng med at jeg fikk lagt fra meg alle bekymringene mine hos Gud. Og jammen har det vært mange bekymringer den siste tiden, de aller fleste nokså uberettigede, jeg skjønner ikke hvordan andre mennesker kan leve hele livet i bekymring over ting som Gud hadde fikset for dem, hvis de hadde latt Ham. Sånn ellers så var det øving til Impuls i helgen, og jeg kjenner bare mer og mer på at dette er noe som er utrolig mye større enn meg! Jeg forstår egentlig ikke hvorfor Gud vil bruke meg, men jeg tar imot med begge hender og kan egentlig ikke være annet enn dypt takknemlig. Jeg gleder meg noe helt enormt, men kjenner også at det er vilt utfordrende å skulle stå på en scene foran mange, mange (!) ungdommer og skulle være med og lede dem i lovsang til Gud. Heldigvis er jeg ikke alene og jeg tror at Gud har kommer til å hjelpe meg i det jeg står i. Og så er det jo på tide å fikse russekort da, og serveren til russ.no er totalt sprengt, så selv om de kommer til å holde sidene åpne et døgn lenger begynner jeg å lure på om jeg faktisk kommer til å få ordnet med russekortet. Pytt pytt, hva gjør vel det.. Jeg får nok ordnet det, men irriterende er det likevel.

1 kommentar:

Unknown sa...

Impuls blir så bra. Glede meg skikkelig. Lovsangen blir sikkert sjefs den og. Det ordne seg som regel når Gud e me :D Og russekortgeneratoren e et kapittel for seg sjøl. E jo heilt umulig å lage någe brukanes ut av den...