torsdag, januar 05, 2006

Ahh..

Nå er jeg endelig ferdig med monsterprøven i jazz og ahr faktisk tid til andre ting enn skole, herlig! Etter dager med lite søvn, mye lesing og masse stress er det endelig tid for å blogge igjen. Som sagt er det nye året så langt vært fyllt med mye stress, og mer skal det bli. Det er først i det siste at det har gått opp for meg at jeg kommer til å få en sinnsykt travel vår, i tillegg til skolen, som jo er travelt nok i seg selv, skal jeg altså dirrigere koret mitt, og selvfølgelig skal vi ha noen opptredener. Også er det jo alt som skjer på Imi, jeg går i en cellegruppe i tillegg til at jeg har startet opp min egen cellegruppe.. Denne våren er jeg i tillegg med på lederskolen, så jeg har nok å gjøre for å si det sånn. Og for å toppe det hele så kommer jo Impuls nærmere og nærmere for hver dag som går... Jeg har så masse forventninger til de to helgene at jeg tror snart jeg sprekker, jeg gleder meg! Og for å si det sånn så gleder jeg meg til resten av våren også...

2 kommentarer:

Stine sa...

hei, hei andrea:) Kjekt å følla me på ka du drive me, blir litt for skjeldent me snakke sammen! Snakkes me på fredag? Håpe de.. Guds Velsignelse!

Unknown sa...

Hei og velkommen te bloggeruniverset. Håpe på mange laaange oppdateringer fra denne fronten ;D Keep up tha gudd blogging!!