torsdag, februar 28, 2008

Tidagers-turné

I morgen reiser jeg på tidagers-turné med Ansgar Gospel Choir. Som i fjor er det før vi reiser avgårde litt blandede følelser. Ti dager på luftmadrass, uendelig mange timer i buss, minimalt med dusjing og 100 mennesker på tur, samt rundt en eller flere konserter hver dag. Men det har jo sin sjarm. Og egentlig så gleder jeg meg jo også på tross av alle de litt kjedelige sidene. Faktisk så er det jo nettopp de litt kjedelige tingene som gjør at det blir en ordentlig turné liksom. Så det så. I år reiser vi "bare" rundt i Norge, og skal blant annet innom Bergen, Ålesund og Trondheim. Alt i alt, hvis du tar med alle turnéene vi er på med koret, så tar vi jo nesten hele Norge for oss. Litt sånn Norge rundt, hvertfall sør for Trondheim. Så nå står det egentlig bare igjen å pakke bagen, madrassen, soveposen, den gode puta, toalettsaker, pensumbøker (sukk), Bibel, konsertklær, musikk, pledd, linser, brilleetui. Hei, jeg heter Andrea og er en overpakker.
Vi har akkurat begynt på en ny modul på skolen, hvilket betyr at jeg nå skal igang med å skrive ny seminaroppgave veldig snart. En uke på turné er kanskje ikke det mest strategiske helt i begynnelsen på en ny modul, men jaja, alt makter jeg i ham som gjør meg sterk! Forbønn mottas med takk! Alle konserter og sånn er lagt ut på facebook som eventer, så det er bare å søke på Ansgar Gospel Choir, så popper det opp en haug av konserter :) Sånn ellers så kommer vi på turné til Stavanger-området første helgen i april, hint hint......

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Masse lykke te vennen! Håpe du får kost deg masse samtidigt som du får lest litt og=) Eg vil på konsert i april!!! Gla på du! KLem

Anonym sa...

Å vil væme åååå vil væme.. Merker at jeg sitter på nettet i steden for med nesa i en bok, ja.. Sukk. Men men! Det betyr bare at jeg savner dere veldig! Gla i deg!!

Anonym sa...

Eg ska komma å hørra på når dåkke e i stavanger:) Konge! Kos deg på tur!