lørdag, februar 16, 2008

Ferie

Jeg har en herlig god nyhet å komme med ! Jeg kan plystre :D Jeg har jo egentlig kunnet plystre en god stund, faktisk så lenge jeg kan huske. Tingen er den at jeg bare har kunnet plystre innover, "har kunnet" er stikkordet her, jeg har nemlig lært meg å plystre utover også ! Jeg kan nå plystre innover OG utover, er det ikke fantstisk !? Som temaet på denne posten nok kan tilsi, lever jeg i en sorgfri tilværelse for tiden, hvor min største bekymring er at jeg ikke kan plystre utover (men ikke nå lenger...:) Har hatt innlevering av seminaroppgave, har bestått emneprøven, så nå er det bare ferie. Og jeg skal nyte den alt jeg kan, ikke gjøre noe annet fornuftig enn kanskje å øve meg på å plystre utover litt innimellom.....

2 kommentarer:

Stine sa...

hehe. morsomt:) hørres herligt ut. Nyyyyyt ferien! Reiser hjem i dag. vet ikkje heilt når eg e tebake. rekne me til neste helg. you are lovely. peace.

Anonym sa...

So proud of you;) Stå på kjære venn! Savner deg.. Leiligheten er så tom... og ikke bli sjuk, det er ikke lov, take care! MOSEKLEM:)