tirsdag, mars 13, 2007

Visdomstenner

Jeg begynner å få visdomstenner. Det er jo egentlig en grei sak det, problemet er bare at jeg ikke har plass til dem inni munnen min. Jeg var hos reguleringstannelegen i dag, for første gang siden 2002, og hun kunne slå fast at tennene mine var flotte og fine, bortsett fra visdomstennene som det ikke er plass til, ergo må visdomstennene ut. Grøss. Å skulle trekke tenner er en ting, å skulle grave dem ut er en helt annen. Grøss igjen. Jeg kommer til å dø.
Jeg har forresten vært hjemme på langhelg denne helga, veldig koselig å treffe venner igjen! Gleder meg til påskeferien når litt mer av gamle klassen er hjemme......

3 kommentarer:

rockekua sa...

Jeg føler med deg, men du skal vite at jeg er her for deg! blir me deg å holder deg i handa om det er det som må til!

Jan Ruben sa...

Hehe, hørtes ikkje så bra ut. E ein grunn for at eg ikkje har vært hos tannlegen på tri år. Men takk og lov e eg svære nok i kjeften for fira ekstra tenner.
Lenge leve de storkjeftene.

Stine sa...

aaa! stakkar! Fekk beskjed av tannlegen sist eg og..maa opperere an ut..stress altsa! Kanksje me kan treffes i PAasken ein gang? tenkte eg sko ver i Stavanger i helgene.. aaa..forresten saa gaar flyet til Norge heim om ein time..rart..snakkes! du e bra;)