onsdag, mars 07, 2007

Blogge-tikken!

Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Så her kommer mine ting:
1. Det eneste jeg liker på brødskiva er smør, brunost, syltetøy, nugatti, agurk eller paprika.
2. Stemmen min går fra lille Eb til firestrøken C.
3. Jeg sovner av to og en halv Paracet.
4. Lillefingeren på den venstre hånda mi er ca 1 cm kortere enn lillefingeren på den høyre.
5. Jeg har en plass mellom seks og ti par sko stående på rommet mitt som jeg aldri bruker.
6. Jeg stryker alle klærne mine.

Sånn, seks litt rare eller ukjente ting om meg.... Og nå er det noen andre sin tur; Hege, Eli Anne, Miriam, Cecilie, Rebekka og Christine, dere har den....

4 kommentarer:

Rebekka sa...

Andrea!
Da har jeg "tikket" videre...
Gøy å lese dine.
Og liker å se smilet ditt på skolen...

Kick ass på ti-dagers!

Unknown sa...

Fun facts. Men e ikkje to og en halv paracet egentlig overdose? Trodde ein skulle ta 1-2?

Andrea sa...

Jo, hvis du tar alle to og ein halv på ein gang så blir nok det teknisk sett ein overdose. Presisjon: hvis jeg får i meg to og en halv paracet i løpet av et døgn vil jeg sovne meget fort...

Unknown sa...

Godt å få det på det reine! velkommen tebake te den pillemisbruksfrie verdenen :)