lørdag, september 02, 2006

Ja, nå her jeg endelig begynnt på Ansgar Bibelskole. Og jeg stortrives! Jeg kom den 19.august, og har altså vært her i to uker. Jeg hadde aldri trodd at det ville ta så kort tid å finne seg til rette, men nå er det dette som er hjemme.Jeg er helt overveldet over hvor mange gode venner jeg har fått allerede, og jeg har ennå ikke møtt noen som ikke har vært koselige, så dette lover godt. På skolen har vi masse kjekke, og kjente fag, så det blir en del repetisjon fra Lundehaugen, men jeg kjenner at det egentlig ikke gjør meg noen ting. Det berømte skolekoret er bare helt utrolig, øvelsen så langt var bare en drøm, og vår kjære lærer Syver, er like kul som alle har sagt. Kjenner jeg har store forventninger til dette året, både når det gjelder meg selv, Gud, og alle de andre her på skolen. Selv om jeg får masse nye venner her, glemmer jeg selvfølgelig ikke de gamle, så alle som måtte ønske det er hjertelig velkommen!

5 kommentarer:

Solveig sa...

Helt enig med alt du seie om koselige mennesker og gode venner du får altså! Kun to uker e gått, og eg kalle dette for hjemmet mitt. Man blir så godt kjent med folk, og alle e så imøtekommende! Eg e gla i deg andrea! Girl Power! (Husk å se masse jentefilmer! :P)

Cecilie sa...

Eg blei så glae når du ringte meg! D va så godt å snakka me deg igjen! Eg har d kjempefint på her på Acta og, du har ein utruligt flotte menighet! Føle meg heima her på Mosvangen, va heima i helgå, men d va egentligt ikkje vits:P Savne vennene mine å sånn, men folkå her e heilt fantastiske! Håpe me snart kan treffas igjen=) Glae i deg vennen!

Frk. Tjoms sa...

så utroligt oppfløftende :D d bler nok et utroligt gøy år! Glede mg på dine vegne :P

sorgenfrigate sa...

godt å høre der e liv i deg.
komme du til stavanger snaart?
me savne deg her!

Marit sa...

hei andrea! hvordan går det med deg? trives du fortsatt godt på ansgar? jeg er konfleder for søstern din:) skjønn jente.