lørdag, august 19, 2006

Bibelskole

Tenk, nå skjer det, jeg flytter..... For å være litt mer presis så flytter jeg til Kristiansand hvor jeg skal gå på Ansgar bibelskole på musikklinja. I skrivende øyeblikk er alt pakket i bilen utenom noen småting, og det er snart på tide å spise frokost hjemme for siste gang på veldig lenge. Eller i det minste lenger enn jeg noen gang har vært hjemmefra før. For nå flytter jeg altså offisielt hjemmefra, noe som er en nokså skummel tanke. Jeg har prøvd å forestille meg hvordan hverdagen uten Mamma, Pappa, Maria og Sunniva kommer til å bli, men det går liksom ikke, jeg får bare ta det som det kommer. Også er det jo det lille faktum at jeg reiser fra så å si alle vennene mine her hjemme. Jeg tør ikke helt å begynne å ramse opp i tilfelle jeg glemmer noen, hodet mitt er ikke helt på plass i dag, men ingen er nevnt og ingen er glemt, jeg kommer til å savne dere alle sammen! Håper at alle dere andre kommer til å få et like fantastisk år som jeg tror jeg kommer til å få!

1 kommentar:

Frk. Tjoms sa...

hm... d e så trist at alle flytte!!men eg hb at du får d fint der du komme!! Guds fred