torsdag, juni 18, 2009

Sommerferie

Sommermodusen har virkelig gjort sitt inntog i kropp og sinn. Jeg nyter det, men har bestemt meg for å ikke tenke så mye over det, da kommer jeg helt sikkert til å få et fornuftig innfall og ville gjøre noe oppegående.......

Så for øyeblikket lever jeg uten bekymringer i min herlig meningsløse tilværelse. Det vil si helt til jeg innser at det ikke er så lurt å sove til kl 12 hver dag siden jeg begynner på jobb kl yrtidlig neste uke, at det kanskje kan være lurt å sjekke saldoen på kortet fra tid til annen, at popcorn ikke kan klassifiseres som frokost, at ettermiddagsprogram på tv egentlig ikke er spesielt gode, at solkrem faktisk ikke er oppskrytt, at gnagsår er en naturlig følge av for små sko eller at jeg faktisk skal jobbe en hel haug med timer de neste månedene, men inntil den tid lever jeg Herrens glade dager på Bjørnøy. God sommer!

2 kommentarer:

kjetil sa...

ferieblog det her :) oppdateres 4 ganger i året: påske, sommer, høst og jul ;)

Anonym sa...

Hehe.. høres ut som du virkelig nyter livet, Andrea! Og det er bra=)