mandag, februar 11, 2008

Post 50!

Ja, dette er da min 50. post på bloggen min. Innser egentlig at det ikke er noe veldig imponerende tall, men la gå. Jeg har alltså bestemt meg for å (gjen)opp(live)datere bloggen min litt oftere framover, litt hvertfall. Så hva er årsaken til at jeg igjen fatter interesse for min egen blogg i stedet for å bare lese alle andre sine? 1. Jeg har allerede lest alle jeg kjenner (og noen jeg ikke kjenner) sine blogger allerede 2. Jeg burde egentlig lese til emneprøven på torsdag, men vil ikke. Livet mitt akkurat nå, kort oppsummert; Impuls x2 + 70-årsdag på under en måned, emneprøve på torsdag, ny cellegruppe, stipend og ferie på fredag, besøk fra Bergen på lørdag, hjem til Stavanger på mandag. Jeg har det egentlig veldig fint for tiden, og av en eller annen grunn greier jeg ikke skrive en lang post om det, for det er bare sånn liksom, takk Gud for enkle dager ;)

3 kommentarer:

Stine sa...

naic:) sitte og ska skriva oppgave eg og. ikkje alltid så lett. Så bra at du har noen "lette dager":) hørres herligt ut. Hatt noen av de i de siste eg og! Kotti komme du te stavanger, og ka ti reise du igjen? skal hjem ein tur i vinterferien, men har ikkje planer om å ver der heile uka. Du er god. Og eg huske forresten bildet du har fra soul. De va kjekt ;) Be blessed sister.

Camilla sa...

Eg glede meg til å lesa bloggen din framover eg:) Visste ikkje du hadde en gong! Konge!

Du e bra! God bless..

Ha en fin vinterferie!

Unknown sa...

Det e bra. Blogg masse! Deilig å kjenne litt medvind selv om dagene e hektiske