mandag, februar 12, 2007

Impuls KRS

Da var Impuls over for i år. Litt trist egentlig, men samtidig er det fint å tenke på de to helgene jeg fikk lov å være med på. Impuls KRS var virkelig en veldig god opplevelse! Under Impuls i SVG var jeg nok litt trøtt og sliten etter New Orleans og greide liksom ikke helt å ta ting helt inn over meg, men det greide jeg mye mer denne helgen. Denne helga var jeg mye mer tilstede og følte at jeg fikk et mye bedre innblikk i hva Gud har gjort. Og selv om jeg er inne i en periode hvor jeg egentlig ikke føler noen ting for noen ting, så hadde jeg en god helhetsopplevelse av helga. Er utrolig kult intellektuelt sett å merke hvordan Gud bruker meg, og lar meg gjøre en forskjell, selv om jeg ikke følelsesmessig greier å føle noen ting. Kan så absolutt si at Impuls KRS har vært en enorm sukess, tror det er rundt 25 stk som tok imot Jesus, og mange flere som kom til forbønn i løpet av helgen. Tror virkelig at Impuls, i alle fire byer, vil få ringvirkninger som vi ikke greier å se omfanget av nå. Og til sommeren arrangeres jo ImpulsFestival i begynnelsen av august, blir veldig spennende å samle så mange folk på en plass, for å lære mer om, og tilbe Gud!

3 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Det e så bra at så mange står på for at impuls, som Guds redskap, ska nå mennesker med Jesus, og at impuls ikkje blir en Stavanger-greie, men sprer seg utover heile landet.
Den New Orleans-turen hørtes forresten digg ut. Eg misunne deg den! Trodde vel egentlig at filmene overdreiv litt kordan det egentlig e, men der tok eg vist feil altså. Håpe å få tatt en rundreise i USA en gang, og då må nok New Orleans besøkes :)

Frk. Tjoms sa...

eg åg har utroligt tro på spredningen av impulskonseptet! gjerne åg t utlandet. D e så bra at GUd bruke oss nøyaktig der me e, nøyaktigt sånn me e. Gud e stor!