tirsdag, november 28, 2006

Ansgar Gospel Choir Turné

Vi skal enda en gang på turné med Ansgar Gospel Choir, og denne gangen vender vi nesen mot sør-vestlandet. Dette er jo mine hjemtrakter, og det hadde vært utrolig kjekt å se dere alle på en konsert!

Fredag 1.des: Konsert Farsund misjonskirke kl 20.00
Lørdag 2.des: Konsert Varhaug Bedehus kl 20.00
Søndag 3.des: Gospelgudstjeneste Bryne misjonskirke kl 11.00
Konsert/møte Stavanger misjonskirke kl 18.00

Og for å ha nevnt det så skal musikklinja ha en egen julekonsert fredag 8.des kl 19.30 hvor selvfølgelig alle er velkommen! (Koster 50 kr)

3 kommentarer:

Cecilie sa...

Hei vennen! D hadde vore sååå kjekt å komt, men eg vett kje om eg får sjans... rekke jaffal ikkje konserten på Bryne, men kanskje eg rekke den i stavanger. E på framnes på team nå, komme heim på søndag, men eg vett kje heilt korti... Masse lykke te! Glae i deg vennen=)

Cathrin sa...

dokk va kjempe flinke:D ¨åde på varhaug å i stavanger:D

Cathrin sa...

i dag traff eg syster di:P isje så vanskeligt å se likheten kanskje