mandag, april 03, 2006

Lengsel

Ja nå har det atter en gang blitt veldig lenge siden jeg blogget. Forklaringen er rett og slett at jeg ikke har hatt tid. Nettopp den setningen tror jeg ikke at noen sinne har vært så relevant som i de siste månedene. Jeg har rett og slett alt for mye å gjøre, skolen tar så å si alt jeg har av tid og krefter, og jeg kjenner at det snart begynner å gå tomt. Men det er ikke lenger enn 3 mnd igjen av skoletiden på Lundehaugen, så jeg har det absolutt ikke til hensikt å gi opp. Russetida begynner å nærme seg, og jeg kjenner at midt oppi alt stresset, er det kjekt å ha noe å se fram til. Nå i kveld har jeg faktisk drevet og dekorert russebuksa mi, med blonder.... Det er ingen tvil om at den blir veldig meg, med blonder, kroner og prinsesser... Og en del minner fra klassen min, og skoletida.. Jeg har jo også to kreative søstre som gjerne vil ha noen ord med i laget, så det kan nok bli en nokså overlasset bukse, men man har jo bare en russebukse i livet, så det får heller være.... Som tidligere nevn skal jeg til Ansgar bibelskole, i Kristiansand neste år, og jeg gleder meg veldig! Men samtidig så gruer jeg meg også, tanken på å stå på egne ben, helt uten familie og nære venner i nærheten, hele konseptet er nokså skremmende. Eller det er ikke nokså skremmende, men ekstremt skremmende! Men overraskende nok så har jeg veldig lyst å ta fatt på oppgaven, det virker som en eneste stor selvmotsigelse. Det handler nok litt om en lengsel etter å komme meg vekk og få "definere meg selv på ny" som de heter på fint. Jeg gleder meg!

3 kommentarer:

Jan Ruben sa...

Om det e skremmanes ja. Men tro meg, når du fysst får rompå ut av komfortsonen kan det bare bli bedre enn sånn du har det i det øyeblikket. Kjenne meg igjen i den der dualiteten som du kjenne på nå. Vil, men vil ikkje aligavel. E sikker på at det bler ett konge år uansett kor mye du grue/glede deg.
Uansett, russ ja? Ka skjer? De små barnå som eg ein gang kjente bler jo voksne. Det e uhyre traumatisk ska du vita.
Ønske deg fortsatt alt vel, og kos deg i russatiå.

Unknown sa...

Lykke te på Ansgar! Du komme nok te å klare deg godt :) Sikkert et kjempeår

Anonym sa...

Cool blog, interesting information... Keep it UP affect side zocor http://www.prizes-for-a-golf-scramble.info/windsor-pilates-readable-workouts-free-and-not-buy.html Engine for isuzu rodeo levitra pill nissan altima order imitrex oral online dream pharmaceutical Graber 1060s spare tire mount Buy cheap pakistan calling card bell 550i radar detector