søndag, januar 29, 2006

Impuls

Nå er Impuls over og jeg må bare si: puh.... Impuls er uten tvil noe av det mest spennende jeg har vært med på, noen sinne! Det har vært helt utrolig å være en plass hvor 3300(!) ungdommer har vært samlet for å sette fokus på Jesus. Det har uten tvil vært en helg med mange utfordringer, jeg har gjort ting som jeg aldri før kunne drømt om, jeg har sunget solo og snakket foran et enormt hav av mennesker, og opplevd på det aller sterkeste at Gud har kontroll! Det er så herlig å vite at det hadde ikke hatt noen ting å si hva jeg gjør, så lenge jeg legger det i Gud sine hender, så kommer han vil fikse opp i alt. Og for å være helt ærlig så har det egentlig ikke gått helt opp for meg hva som egentlig har skjedd denne helga, men det kommer nok etterhvert. Jeg kjenner at det har vært ei fantastisk, men slitsomt helg. Det har vært en mye større påkjenning å skulle stå på scenen enn jeg hadde trodd på forhånd, så den meste av tiden utenom celebrations har gått med til bare å slappe, bruke tid med Gud og forberede meg til neste celebration. Det har vært en travel helg, men det har uten tvil vært verdt det! Jeg gleder meg allerede til neste år.............

2 kommentarer:

Maria Johansen sa...

hello kiddy-o! :) du må ta åsså ringe meg. Eg har nesten ingen penger på mobilen så du må ringe så eg kan få høre om det du sko sei på g12, men som eg missa! :) :) dridspende!! praying for you, sista-o! ;)

Anonym sa...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Account credit card processing merchant http://www.efexor-venlafaxine.info/Venlafaxine-diet-pill.html Antidepressants and dyspepsia Ionamin feedback Free ice cream cone machine Hummer h2 history Online fluoxetine Serie mundial de baseball