søndag, januar 01, 2006

Godt Nyttår!

Nå er endelig det nye året kommet!
Og for alle jeg ikke har fått sagt det til, takk for det gamle og godt nyttår!
Som det en gang ble sagt, nytt år, nye muligheter. Og forhåpentligvis vil også det nye året bringe med seg noen nye ting for meg og. Først og fremts og kanskje mest avgjørende, så kommer jeg til å gå ut av videregående til sommeren, bort fra trygge Lundehaugen. Og enda skummlere så kommer jeg nok til å begynne på en ny skole et eller annet sted, hvor er litt uvisst ennå.... Men før en eventuel ny skole kommer jo russetida, har akkurat betalt russeutstyret og jeg begynner faktisk å glede meg, jeg vet ikke egentlig helt hva jeg gleder meg til, men det kommer helt sikkert til å bli gøy! Mest sannsynlig kommer jeg også til å flytte hjemmefra, på mange åter er det utrolig skummelt å tenke på at jeg skal en annen plass enn hjemme hos Mamma og Pappa, og faktisk ta vare på meg selv, helt alene, men på den andre siden så føler jeg meg faktisk klar for det, jeg tror jeg kommer til å ha godt av måtte klare meg selv, det begynner nemligå bli litt trangt her hjemme, selv om jeg akkurat nå ikke kan tenke meg et bedre sted å bo.......
Vel dette er vel slik jeg tror at det nye året kommer til å bli, men det er det som er så spennende, det er et helt nytt år og jeg vet egentlig ikke hva det vil inneholde...
Godt nyttår!

1 kommentar:

Anonym sa...

Very nice site! »